Rabia1995 ipeksi İnşallah canım aynıymışız seninle valla keşke 10 15 güne doğursak çok bekletmese hayırlısıyla gelsin tabikide insan sabirsizlaniyo bence kızınız kardeşini çok sever kız çocukları daha iyimser olur diye düşünüyorum alışır zamanla onun içinde iyi olur merak etmeyin 😍
Rabia1995 Elifertan Benimde şişkinlik var canım biraz normalde giydiğim terlikler ayakkabılar sıkıyor artık ama öyle aşırı değil benim sanırım bide yürüyüş yapıyo musun akşamları esinle çıkıp yürü çok iyi geliyor saolsun eşim benimle birlikte yürüyor siskinlige iyi gelir yürüyüş doğum acısında da çok iyi tabi
Elifertan Rabia1995 eşim yanımda değil cnm memur çalışıyo bende doğum için memlekete geldim ama yürüyorm sürekli oturmuyorum aslında
Rabia1995 Elifertan Şişkinlik oluyo ister istemez dua et elinde ayagin da varsa sadece bazı hamilelerde yüz dede şişme oluyo bendede öyle bişey olmadı varsın ayaklar şişsin normal bunlar yürüyorsan da sıkıntı yok bence hareketsiz kalmak daha kötü yapıyo çünkü kendimden biliyorum yürüyünce rahatlıyorum
Elifertan Rabia1995 inşllh yüzüm de şişmez😊😊bunalıma girerim vallahi yüzümdeki lekelenme yüzüme yeter 😅
zynp1512 Rabia1995 geldim şuan eve de bilmiyorum kuyrukdokumunda ağrı oluyomu acaba ay ne değişik haller bunlar ya 😄😄
zynp1512 Kalphanem amin inşallah canım ama sevinsemmmi üzülsemmi bilemedim doğum sancılarımı anlamam diye korkuyorum
Nezahatozen ay daha demin hızlıca yurunce hemen sertleşti karnım yurumemi istemiyor resmen napıcaz böyle bilmem bel agrım arada karın ağrısı oluyor ama normal diye düşünüyorum şiddetli olmadığı için bu arada 36+0da 2820 gram 49 cmdi 36+3üz 37 de randevumuz var
bebekteyaparimkariyerde Rabia1995 kolumu kaldırmak istemediğim bir dönemdeyim.sıcaklarla boğuşmak çok zor gerçekten Allah güneşte çalışmak zorunda olan herkese yardım etsin ve tüm hamilelere.35+2 olduk bizde ağrılar artık gittikçe artıyor.ne yatmak ne oturmak ne yürümek hiç biri fayda sağlamıyor.
Merveykaya Rabia1995 ay aramızda 4 gün var bende artık dayanamıyorum izmirde sicak kavurucu🙈bu şekilde temmuz ayını nasıl deviricez Allah yardımcımız olsun🙏Benimde yarın kontrolum var kilosunu suyunu çok merak ediyorum birde çatı muayenesi ne zaman yapılıyor acaba biliyormusunuz
Rabia1995 Merveykaya bende izmirdeyim canım sıcaklar çok rahatsız ediyo kışın da hamilelik mide bulantısıyla geçti allah yavrularımıza sağlık sıhhat versin çatı muaniyesi de 38.haftada falan oluyo galiba canım
Dilekulgtt Rabia1995 benimde 35+5 cnm 24 temmuz dogum gorunuyo ama doktorum bana 37 de dogabilir hazirlikli ol dedi o yuzden sukur herseyim bitti gbi
Nurecren Rabia1995 Bizde 36+2 olduk bugün doktorumuz 3400 gr olduğunu söyledi biraz iri bi bebek sanirim 🤔