En iyisi biraz bekleyin diğer belirtileri devam ediyorsa sıkıntı yoktur bence geçen hafta doktora gittiğimizde eşime dedim göğüslerim acımıyor çok korkuyorum diye sen de ne sadistsin canın yanmıyor ne güzel işte dedi 🤣 doktora gittik hop ertesi gün geri geldi hassasiyet 🤭 manyak bi anne olacam sanırım 😊