Serife_05 barslnftmnr herkesin bünyesi bir değil canım bulanmaması ne güzel bebeğin sağlığı yerindeyse daha ne olsun 😉
barslnftmnr Serife_05 kesinlikle öyle tabii ama kontrolden kontrole de acaba her sey yolunda mı diye düşünmekten alakoyamıyor insan kendisini :) hareketler baslar biran evvel insallah :)
Serife_05 Gamzmer akşamları midem bulanmıyor da o şişkinlik beni de mahwediyor karnım acıyor bile artık
busragrgn Serife_05 ben de 8+1 im bugün. Dün eece gaz sancısı kalbime vuruyordu neredeyse o kadar kötüydü. Karnım sanki 40 haftalık gibiydi dün. Ne yapacağımı şaşırdım💨💨
Gamzmer Serife_05 sabah mide bulantım olmuyor hiç, bildiğin sabahın köründe anlamsızca uyanıyorum, kaşıklarımda da hep bir sızı ☹️
Mavispembis1_ Gamzmer merhaba bende 9+2 haftalığım bende 5 buçuk dedin mi sabah uyanıyorum ve bütün gün sersem oluyorum belirtim yok tek belirtim arada bi kaşık ağrısı 🤷🏻♀️ Sağlıkla gelsin yavrucuklar
Zlhakblk Kızlar ben geçen hafta gittim doktor bana 7 haftalık dedi bu hafta yine gittim 9 haftalık dedi başınıza geldi mi böyle birşy
Mervezem 9+5 teyiz bizde. Bulantım yok çok şükür, göğüsler füze gibi ama yanlışlıkla dokunsam acıyor:) kilo alımınız ne durumda hanımlar kilo aldınızmı hiç
Mavispembis1_ Deletedmom0032 en ufak fikrim yok 😁 göz bandı kullanabilirsiniz en azından bazen 7 ye kadar uyutuyor
tubizm bugun 9+0 olduk. mide bulantısı ve ishal var bende. karin sisligi, aglama krizleri. hepsi minigime feda olsun. yeter ki saglikla gelsin
Bilgemustafa16 Serife_05 eğer cihazı iyise belli olur canım benim 11 haftalık belli olmuştu ben gördüm ekranda ama gebede net bir şey söylemedi o zaman doktor çünkü yanılma olur diye