9+0'dan Merhaba :) bende de hic belirti yok, göğüs uçlarımın cok hafif kararması ve biraz büyümesi dışında. Bulantım olmuyor cok nadir olarak aksamları yokluyor ama hafif bi bulantı o da acaba bi sorun mu var diye düşündürüyor :) gece uyurken bel ağrısı hamilelikten mi sola yatmaya çalışmamdan mı bilmiyorum ama :)