Mervezngn 25 haftadayız 5 kg aldım en büyük sıkıntım sıcaklar🤦🏼♀️ Git gide ağırlaşmaya başladım. Bende tedavi görüyorum 10 günde bi kan takılıyor bi Bebek bi ben derken günler hastanede geçiyor. İnşallah sağlıcakla atlatırız bu zamanları😊
Mervezngn Elwing6 o dediğiniz banada oluyo bazen. Elimi koyuyorum sanki Bebek cıkıcakmış gibi geliyo ne zaman böyle hissetsem Bebek makat geliş oluyo belki sizinde öyledir. Bi kaç haftadır normaldi şimdi yine makat geliş olmuş tekmeleri canımı yakıyo
Ygygyg Elwing6 önce düşük riski vardı 17.haftaya kadar kanamam lekelenmem oldu sonra 20.haftada serviks kısalığı oldu 21de serklaj oldum 26da bebeğin kafası dikişin tam üstünde yani bebeklerimi sadece dikiş tutuyo yemeği bile yatakta yiyorum sadece tuvalete kalkıyorum
Aslihanyapici Buseersoy hastanede serum filan vurdular çiğer geliştirici iğne evde de sadece bir tane hap veriyorlar sabah öğlen akşam içiyorsun