Ygygyg bende sen gibiyim... Erken doğum riski sebebiyle bende sürekli hareketsiz geçiriyorum hamileliğimi.
Alışverişe çıkabilmek istiyorum, bebeğimin ihtiyaçlarını dokunarak alabilmek vs.
Ama sonra diyorum ki, ne yapalım...
yeter ki o iyi olsun, sağlıklı olsun...
Vaktinde gelsin...