Yüz üstü uyumaya alışkın olan anneler şu an 7 haftalık hamileyim yüz üstü uyumayı o kadar çok seviyorum ki bebeğe bişey olur diye eşim illa yan yatırıyor internetten araştırdım bebeğin etrafını saran amniyon sayesinde bebeğe zarar vermez diye yazılar ve videolar var zaten karnım büyüdükçe yüz üstü yatamıcam şu anda sizce ne yapmalıyım uygun uyuma pozisyonu nedir yan yatmaya alışkın olmadığım için şimdiden geceleri bölük bölük uyuyorum rahat edemiyorum