guler27smsk_ NimetDilmen evim uzak cnm o yüzden bana dedi eger daha erken bi belirti olursa gelirsin dedi kanama su gelmesi gibi dedi
NimetDilmen busubusu Ah o korku bendede var 😁 Suyum qeldiqinde ya farketmezsem normal akıntı sanırsam 😁
guler27smsk_ Kızlar dün doktorum dedi özel bölgeden zeytin yağı ve badem yağı sur dedi neden dedim normal Doğum ve dikişsiz Doğumun olsun diye dedi her gece uyumadan sur dedi size de söyleyeyim bu yararlı bilgiyi 😊
guler27smsk_ NimetDilmen canm bide küçük kızım var bir yasında onunla gitmek zor oluyor birde biliyorum ilk doğumumdan ne yaşayacağımı 😊
NimetDilmen guler27smsk_ He senin tecrüben var en azından canm ondan korkmuyosun ben bisi bilmediqmden korkuyorm 😊
cavbella Bugün doktora gittim hiçbir belirti ağrı sancim yok diye doğumun 15 temmuzu da geçebilir dedi hayallerim yıkıldı resmen 🤦🤦
NimetDilmen cavbella Bende dun nstye baqlandm hicbisi yok 😒 Benimde doqum 15 Temmuz qözüküo ama bakalm qecmezse. Erkek mi sennkide? Erkekler haftalarını dolduruyo hatta bazıları qecirio diolar