asyaveannesi normalde pahalı bir iğne, sigorta karşılıyor 63tl falan birşey ödeniyor. Ben doktor yazmışken aldım ama yaptırmadım. Eski doktorumun söylediğini yaptım çünkü genel olarak bir kanamam ya da herhangi bir problem yaşamamıştım. Hâlâ da bir sorunum yok çok şükür. Igneyi bir sorun olma ihtimaline karşılık aldım sadece.