Herkese selam, ben de 33.haftadayım, bizde de kan uyusmazligi var. 2 ayrı doktora gittim, eski doktorum iğne istemedi, yeni doktorum 28. haftada igne yaptirmami istedi. Çok kararsız kaldim, çünkü eski doktorum bir sorun olmadığı müddetçe iğneyi yaptırmayı doğru bulmadığını söyledi. Eğer bir aksilik olursa 28.haftayi geçse de iğneyi yaptirabilecegimi söyledi. Bu konuda doktorlar iki ayrı fıkra sahipmiş.