Nergis34 canım dayım kadın doğum uzmanı kendiside bana sürekli ilaç içiyordum karaciğerine yazık diyordu mantara dayanamıyordum bana fayda etti şimdi 16 hafta hamileyim doktora böyle bir sorunum var ve bu şekilde çözdüm ilaçsız dedim sürekli yapma kasindikca yap bişey olmaz dedi. Ama sonuçta sizin tehsisinz nedir doktor ne önerir bilmem.
Elma sirkesi en iyisi diğerleri yakiyor. Birde mutlaka sirkeyi yarı yarıya şu ile karıştırmak lazım çünkü vajenin ph ni bozuyor. Birde yoğurt kefir türünü tüket demişti doktorum