elifincennetkusu Fatma061 ben 19 haftalık hamileyim hiç kilo almadım ama bu haftaya kadar zaten 6 kiloya kadar normalmiş doktorum dedi
NaimeYilmaz Fatma061 21.hafta 1 kılo aldm ama 75le hamıle kaldm ve inanılmaz dıkkat edıorm hamur işi pilav makarna yemıorm kepek dısında ekmekte yemıorm . Başka bişey yapmaya gerek kalmıor sanırm sureklı yatmama ragmen iyi gıdıorm sanrm
Fatma061 NaimeYilmaz canım az kilo almakta iyi değilmiş bebek için kilo almamız gerekiyormuş ama ben benimkinin fazla olduğunu düşünüyodum
Bsa Ben de 58le hamile kaldım 3kiloya yakın aldım, 17. haftaya girdim. Almamak için dikkat ediyorum tatlı hamur işi pek yememeye çalışıyorum ama yine de alacağız tabii ki yapacak bir şey yok 😊
NaimeYilmaz Fatma061 aksıne benım almamam lazım benm yedıklerım bebege yarıor sadece 3 hafta önde iri bebişim genetik faktorler yuzunden. Aslında sadece doktoru dnlemek lazım sanırm herkezn bunyesı farklı calısıyor
Tgbtgb Fatma061 boy kişo endeksine göre zaten benim kilo fazlam vardı boyum 1.60 ayrıca sen kişo almasan da bebek gayet iyi gelişiyor.doktor zaten kilo almamaya dikkat et diyor kiloyu artık öneren yok denecek kadar az.Ama tabi hem bünye meselesi hem de herkesin süreci aynı geçmiyor.
hjertemami Fatma061 merhaba canım bende 58 kilo ile hamile kaldım ama boy farkı önemli. Bende hafif kiloluydum. Şuan 27+3 haftalığım 2,5 kilo aldım.. dikkat edip yürüyüş yapıyorum günde 10 bin adım.