Gulsin Ben girdim 33 haftalıkken cikar cikmaz uzerimi değiştim usutmeyeyim enfeksiyon kapmasin diye bisey olmadi
annevebebek17 bmomsy evet canım güneş carpabiliyor ve gerçekten yoruluyor insan eve gelince tik uyuyorsun 😄aslında böyle egzersizler iyi birsey kendimizi koruyalim yeter
bmomsy annevebebek17 Kesinlikle en rahat ettiğim haftaydı bol su içip Şapka ile korundugun süre sıkıntı yok güneş d vitamini veriyor bol bol biz hamilelerin hep düşük olan vitamini :)
Sermin_88 Bayramda tatile gidecektik ama ne olur ne olmaz enfeksiyon falan kaptım die gitmedik artik doğumdan sonra inşallah 😊