annevebebek17 Denize girmekte bir sıkıntı yok demişti benim doktorum bayramda tatlı gidecektik tabi gidemedik orası da ayrı 😅 Ama o zaman 28 haftalıktık bir sakınca yok sadece denizden çıkınca ıslak bikini ya da mayoyla durmayı önermedi rahim ağzımız enfeksiyon kapmaya meyilli olduğu için onun dışında bir tehlike arz etmiyormuş fakat haftanıza da bağlı en net cevabı yine doktorunuz verecektir 😊