Betzm Dorukunannesi95 örgü yapmazsn ben Elbistanda gelinim ailem antepde eşimde asker burada olmicak burasu soguk oluyor ev dogal gaz yine yükseltirm inş ama bu havada bile üşünüyor
12_yil_sonra Kış bebeği kolay olur İnanın yaz bebeği daha zor , sıcak uyutmuyor , örtsen terler , cam pencere açsan cereyanda kalır ben ilk oğlumu Haziran’da doğurdum kış bebeği daha rahat. EN kurtarıcı yelek oluyor penye yelekler tavsiye ederim
Muhammednurihafsa Betzm benım ilk hamilelikte öyle olmuştu 😂ama annem ben alaca. Herşeyı diyince Kayınbabam da ben beşiği istedıklerıni alırıö dedi şükür onlar halletmişlerdi bunuda ben kızım babası oğluma kendımız seçip almak istıyorum onuda aceleye getırmek istemıyorum açıkçası sonra hergun dolabı açıp açıp izleyıp duygulanıyorsun 🙈