Betzm Hayırlısıyla rabbim kucağımıza almayıda nasip etsin inşallah kızlar..20+4 bu hafta hareketler başladı çok şükür 🥰 en çok takıldığım sorum şu nasıl hazırlık yapıyorsnuz malum kış bebekleri olacak neler alıyorsunuz fikir verir misiniz
EAK Betzm canım neyle ısınıyosunuz bilmiyorum.Biliyosun bebek biz ne giyiyorsak bir kat fazlasını giymeli.ilk ayı için zıbın,kıyafet,yelek ve battaniye mesela sonrası için yelek ve hırka ya da sadece yelek yeterli olacaktır.Ben e bebekten iki takım hastane çıkışı aldım.Bolca battaniyemiz var sağolsunlar annem ananem teyzemler hep örmüş 😀 sadece pantolon ve zıbın aldım.Odası için ufak ufak başladık.Sağlıkla kucağımıza alalım canım inşallah🙏
Ps15 Betzm 19+5 Biz arabasını almıştık ilk😊 Odasını aldık ama daha gelmedi biraz kıyafet, küvet, kendime birkaç bakım eşyası aldım. Bizim çok şükür ufak tefek şeyler kaldı ama yine de eksik hep çok tabi. Son zamanlar rahat ederim diye düşündüm öyle olur inşallah😊
Busrarda_23 19+3 üm bende hiç bir hazırlığa başlamadım 😂 kış bebekleri olucaklar ne almamız lazım bilmiyorum
Gamzee11 Benımde yarım tam 20. Haftaya girmiş oluyorum kızımızı sağlıkla beklıyoruz inşallah 🥰 ben şuan için banyo takımı, biberonunu, pusetini,ufak tefekte kıyafetlerını aldım tabi daha çoook eksiğimiz var ☺️😀
Betzm Gamzee11 hayırlu olsun çok olmayın çabuk büyüyo diyolar öyle yapmaya çalışıyorum bende Allah kolaylık versin dogumunu🥰
FatoSemi bizdə bu gün 19+1 olduk😊 orgu yapiyorum boş vakitlerimde bebegimicin,onun dışında henuz hiç bir hazirlik gormedik😃
Dorukunannesi95 EAK ya bizim ev doğal gaz. Oldukça sıcak oluyor bu geçtiğimiz kış ben hep şortla gezdim evde acayip sicak oluyor. Ufak ufak 5li takimlar aldim uzun kollu zibinlar aldim battaniyesini vs aldim ama bilmiyorum bunaltmak da istemiyorum bebegimi
Betzm Dorukunannesi95 örgü yapmazsn ben Elbistanda gelinim ailem antepde eşimde asker burada olmicak burasu soguk oluyor ev dogal gaz yine yükseltirm inş ama bu havada bile üşünüyor
Dorukunannesi95 Ha bu arada kızlar bim e 5 temmuzda küvet seti geliyor acaba kalitesi nasil olur baya ucuz üstelik filesi de var
Meryu Daha hiç birşey almadım babanesi almış bişeyler hele bi yarılayalım sonrasında Allah Kerim diye düşünüyorum 6.ayda başlarım almaya henüz 4.5 aylığız (18+2)
Cburc Bizim ev kısın hamam gibi oluyor ben pek örgü bişey almayı düşünmüyorum dışarısı için kozmonot aldm ama araba var ona bile gerek kalmadı 🤗
Busraoz Betzm Ben de birkaç kıyafet zıbın çorap aldım. Bir ay sonra toplu alışverişe çıkacağımız için annem ve kaynanamla bir şey almıyorum. Onlar alacaklarını alsın geriye kalırsa ben alırım😂
Muhammednurihafsa Betzm valla canım ikinci hamileliğim ama bu sefer erkek Allahın izniyle ama gene ortam olan renk ve eşyaları kullancam yenıdoğan 4-5 tanede beşli takım alırım battanıye yelek va kış bebeği bu bide bakalım hayırlıysla gelsın daha erken 7.-8. Ayımda başlarım zaten bir seferde gitsen toplu parayla alır çıkarsın acele etmeye gerek yok önce sağlıkla gelsinlerde elbisesi vs herşeyı olur 🤲🏻20+1olduk daha yolun yarısını geçtik şükür sonlara doğru hayırlısyla 😁
Muhammednurihafsa Betzm benım ilk hamilelikte öyle olmuştu 😂ama annem ben alaca. Herşeyı diyince Kayınbabam da ben beşiği istedıklerıni alırıö dedi şükür onlar halletmişlerdi bunuda ben kızım babası oğluma kendımız seçip almak istıyorum onuda aceleye getırmek istemıyorum açıkçası sonra hergun dolabı açıp açıp izleyıp duygulanıyorsun 🙈