Benim de memlekete samsun ailem felan orda eşimin işi dolayi sivastayim doğuma devlet düşünüyorum çünkü ozeller çok pahalandi devlette onerebilceginiz doktor var mi kızlar suan 10+3 ocak 18 doğum aralıkta gelicem memlekete insallah allahin izniyle agustosta bayrama gelicem de hangi doktora gidim kontrole doktor ayarlamam lazim devlette ilgileri nasil hiç bilgim yok yardımcı olur musunuz