Emine_8 ben üni son sınıfta hamile kaldım ve eşim şehir dışında çalışıyor, ailemden uzaktayım , 33. Haftama girdim ve 20 haftaya kadar mide bulantısından kilo verdim.Tüm öğünlerimi yalnız yedim, hastaneye bi kere olsun eşimle gidemedim.Eşim bir hafta sonra geliyor.Yani sadece son ayımı eşimle geçirebileceğim.Ama kendimi ve minik kızımı üzmemek için hiç yalnızım düşüncelerine girmedim.Siz de ufaklığı üzmeyin pozitif olmaya çalışın.Hani derler ya canı sağolsun da yel essin kokusu gelsin.Ailem için hep böyle düşündüm.İnşallah bugünler de geçer.❤️