İşimden dolayı sırnaktayım 3 senedir bu yıl evlendim ve 31 haftalık hamileyim ne es ne dost hiç kimse yok bazen kendimi çok yalnız hissediyorum annemin yemeklerini aşeriyorum ama annem gelemiyo yanıma maddi durumlardan dolayı calısıyo biraz dertleşmek istiyorum hamiş kardeşlerimle cok bunaldım aglayasım geliyor