Hanos çok sevindim iyi olmana kendinede bebişede bu ilk aylarda çok iyi bak doktor kontrolerini aksatma erkek bebekte lekelenme oluyor diyorlar ama yinede leke deyip aksatma bende bu gebeliğimde çok pembe akıntı gördm bebişim erkek 😊😊💙💙💙rabbimden ne istiyorsan onu sana sağlıklı bir şekilde versin inşallah