Hanos Kızlar dün ilk açık pembe sıvı geldi arkasında kahverengi leke 🙁 bugün de sabah çok az pembe bir sıvı geldi 🙁 çok korkuyorum ağrım da yok 8 haftalık hamileyim acaba bebek mi yerleşiyor başına gelen oldu mu 😑 10 yıl sonra buldugum mucizeme bir şey mi oluyor
Sertap_2020 Hanos bizde 5 haftalığız geçen hafta ilk muayenemiz oldu doktorumuz açık pembe yada herhangi koyu bir renkte lekelenme olduğu anda gelin dedi. Dikkate al bence canım randevunu bekleme derim.
Yasmncm Hanos hiçbişey olmaz canım hiç korkma bende de oldu progestan iğne vuruldum sende acilde vurul canım endişe etme
Neslihan22 Hanos bir doktora gorunun derim genelde yerlesme kanamalari daha erken haftalarda oluyor diye biliyorum ins aksi bir durum yoktur
Fatmisko Hanos acile git bence en azından ilaç iğne vs yaparlar her ihtimale karşı bnmde olmuştu 5 haftalıkken
Kubraismail61 Bekleme randevuyu bence. Acile gitmelisin. O haftalarda aynı şey benim başıma geldi progestan kullandım dinlendim geçti. Ciddi Bi durum yerleşme kanaması daha erken haftalarda oluyo bu o değil.
neslihanumut Hanos canım ben düşük yapmış biri olarak sana tavsiyem kulak ardı etme hemen iyi bir doktora görün bazen kan anormal bir durum da olabilir kan kesici iğne yapacaklar progestan hap verecek bence sen genetik testi yaptır bende iki düşük yaptım genetik test yaptık benle eşimin kanları alındı sonuçlarımız bir ay aradan sonra çıktı kan pıhtılaşmam varmış düşüklerimde o yüzdenmiş şuan hamileyim kan sulandırıcı iğne kullanıyorum doğuma kadar da kullanacağim
Hanos neslihanumut eşimi aradım gelsin hemen acile gideceğim çok teşekkür ederim inşallah bir şey olmayacak allah hepinizden razı olsun
Dilekcelik Hanos doktora git canım hemen bilemezsin ama 8 haftalıkken ve 9 haftalıkken benimde gelmişti yerleşme kanamasiymis progestan vermislerdi
Hanos Dilekcelik benim ki de yerleşme kanamasiymis nasıl korktum anlatamam kalp atışını duymadan inanmam dedim güldü doktor 😊 ilaç falan vermediler bana 😮 şimdi idrar tahlilini bekliyoruz hepinize çok teşekkür ederim iyi ki bu sayfadayim 😍❤
Rahime83 Hanos dinlen eve gidince Canım çok geçmiş olsun sağlıkla bilmiyorum ama içime doğdu inşallah oğlun olcak bende ikizlerimde yaşamıştım senin gibi Allah kucağına almayı nasip etsin
Hanos Rahime83 bende öyle hissediyorum amin inşallah erkek olur kız olursa da mutlu olurum sağlıklı olsun da kucagim da olsun cinsiyetinin pek önemi yok 10 yıldır bekliyorum rabbim isterse gerçekten olur %2 olma ihtimali vardı tedavisiz olmaz diyorlardı şükürler olsun kendiliğinden geldi mucizemiz rabbim isteyen herkese nasip etsin 😍 doktorum da yat dinlen boşver herseyi dedi kocan yapsın sen ye dedi 😅
pelin_87 Hanos canım öncelikle hiç geciktirmeden doktora git, bebeğin hala yerleşmeye çalışıyor ve onun kanamaları olabilir amaaa seni tabiki korkutmak istemem düşük tehlikesi kanaması da olabilir. En kötü acile git bugün progestan iğne yapsınlar
Hanos pelin_87 acile gittim hersey normal yerleşme kanaması dedi bebek çok hareketli sağlıklı dedi kalp atışını duydum bugün çok farklı bir duyguymus içimde bir can var ve çooook mutluyum 😊🤗