Bnde 37 hafta oldum bugun gece tansiyon problemim oldu 18e10 Du acile gittigimde hemn acıklıga baktılar 3cm nst de düzensiz sancı cıktı ama Bn cok hissetmiyorum ama tansiyonum etki ediyor 4 saat kaldım hastanede sabah taburcu oldum yarın rutin kontrolumuz var hakkımız da hayırlısı saglıkla gelsin kuzucuklar inşallah