gizemengin Hatice90 36’da gittiğimde çatı muayanesi oldum Rahim ağzı kapalıydı açıklık yoktu. Biraz gelmeye niyeti yok gibi oğluşumun. Diğer taraftan da bebeğim biraz kilolu olduğu için normal doğum olmayabilir her şey bu hafta belli olacak birazcık heyecanlıyım🙆🏼♀️
Mrnz Hatice90 artık istediği zamn gelebilir dedi ama ilk doğumum olduğu için bide kilolu bir bebek olmadığı için 7 temmuzdan sonrasını bekleyeceğini düşünüyor
Hatice90 Ebru0101 kiz mi erkek mi ? 🙄 genelde kizlar daha cabuk geliyor erkeklere nazaran diyolar ama ne kadar dogru bilmiyorum tabi
erkilicc Seher__ Benim de 37+3 ama hiç açılmam yok :( artık bir an önce gelsin istiyorum sıcaklar çok yorduuuu.
Mrnz haziransekiz biz haftasına göre biraz küçüğüz de daha yeri var dedi bilmiyorum ki bide sancı filanda yok
Elif5934 Hatice90 36+4 üm 4cm açıklık var 😳😂 Ama sancı, nişan falan bi belirti yok. Her an gelebilir.
Denizanne Ebru0101 benim hala umudum var ya çok sıkıldım gerçekten bi an önce kızımı kucağıma almak istiyorum
zeynepsalgarr1 Benimde bu hafta çatı muyanem var yarın 38 haftalık olucaz nasipse, doğumu doktorum o zaman konuşuruz dedi🙏🏻 Baya heyecanlıyım, kaşıklarımla hafif ağrılar var ve karnım baya aşağıda artık 😀