Agirmas yok canım erken olduğu için bazı iğneler ve önlemler alınması gerekiyor.Örneğin ciğer geliştirici iğne yaparlar sana şimdi.Yatmakla iyi yapmışsın.Çok şükür ama biraz erken de olsa yine büyümüş bir bebek.Çok prematüre değil.Sağlıkla gelsin inşallah.