Ya kızlar affedersiniz ama ben doğuma yakın çoğu kadın ishal oluyo diye duymuştum. Benim son 7gün kaldı yaşamadığım kabızlığı yaşıyorum. İlaçlar yüzündendir deyip onları içmeyi de kestim yok. Sizin doğum öncesi tuvaletle ilgili probleminiz oldu mu 🙄🙄