Rabbime şükürler olsun ki yavrumu kucağıma almayı nasip eyledi bana🤲🏻
Hamileliğim süresince oğlumu kucağıma almak için bir yandan deliler gibi heyecanlanırken bir yandan da Rabbime çok dua ettim ki yavrumu sağlığıyla sıhhatiyle bana kavuştursun diye ve çok şükür ki kabul oldu şimdi canımın canı 28 günlük oldu ve yanımda🥰
Gel gelelim doğum hikayeme;
23 mayıs perşembe günü akşam otururken birden suyum geldi sanıp acil hastaneye gitmiştik ama gelen suyum değilmiş rahim ağzım yavaş yavaş yumuşadığı için akıntım herzamankinden çok daha fazla gelmiş sadece.
Bir gün sonra yani 24 mayıs cuma günü asıl doktor kontrolüme gidecektim sabah erkenden uyanıp eşimi işe yollayıp kontrol saatimin yaklaşması için beklemeye başlamıştım o an karnımın ara ara sertleştiğini sonrasında da hafif hafif sancı girdiğini hissettim tabi ben çok uzun bi süredir yalancı sancı çektiğimden o sancılarımında yalancı sancı olduğunu zannedip umursamadım.
Gözümü kapatıp uyumaya çalışıyorken sanki sancılar aynı aralıklarla giriyormuş gibi geldi ve hemen dakika tutmaya başladım.
Düzenli aralıklarla 7 dkkada bir sancım giriyordu ama ağrım yoktu hastaneye de gideceğim için sakin kalıp kimseye bişey söylemedim. Biraz vakit geçirdikten sonra hastaneye gitmek için hazırlanıp yola koyulduk. Muayene olmak için girdiğimizde doktorun yanına ultrasonda sancılarımın olduğunu farketti doktorum ve sordu bana bende 7 dakikada bir düzenli sancılarım olduğunu söyledim geceden geldiğimi nst min iyi olduğunu açıklığımın da olmadığını söyleyince eve gitmemi ve çekebildiğim yere kadar sancımı evde çekmemi söyledi hafta sonu birşey olmazsa Pazartesi tekrardan gelmemi söyledi.
Eve geldiğimde sancılarım uzun bi süre 7 dkkada bir girmeye devam etti ben her sancı gelmeden 1 dakika öncesinden kalkıp evin içinde bol bol yürüyüp çömelip kalktım inanınki sancılarımı bol bol hareket ederek karşılamak öyle iyi geldi ki bana tarif edemem.
Akşama kadar 7 dkkada bir olan sancım akşamleyin 6 dkkada bire düşmüştü tabi ağrılarım artık yavaş yavaş artıyordu yatacak vakit geldiği zaman artık iyice artmış beni uyutmayacak hale gelmişti eşime sen yat ben daha dayanabilirim sahura kaldırdığımda durumu konuşuruz diyip evin içinde dolana dolana sancılarımı çekmeye başladım sahur vakti geldiğinde artık 5 dakkada bir olmuştu sancı sıklığım ve arada ağlayarak sancı çekiyordum eşimi uyandırıp annesigile sahur yapmaya gönderip bende biraz rahatlatır umuduyla duşa girmiştim ama tam tersi sancılarımı dahada dayanılmaz bir hale getirmişti evin içinde yürüyordum ama sancı geldikçe kıvranıp kalıyordum eşime dedim yine ben dayanırım biraz daha sen git diye sonra ağlaya ağlaya sabahı sabah ettim. Saat 6 da ağlayarak eşimi uyandırıp hemen hastaneye gidelim dedim hazırlanıp herşeyi alıp hastaneye koyulduk sabah çok erken olduğu için direk doğumhaneye çıkıp durumu belirttim açıklığıma bakmak için beni hemen içeriye aldılar baktıklarında açıklığım 5 cm olmuştu sevinmiştim çünkü yolu yarılamıştım ebe bana üzerimdeki herşeyi çıkarmamı ordan verdiği önlüğü üzerime giymemi söyledi tabi ben tuhaf duygularla üzerimdeki herşeyi çıkarıp önlüğü giydim
Sancı odasında nst bağlanana kadar herşey güzeldi ama nstye bağlanıp yattıktan sonra sancılardan napacağımı şaşıracak hale gelmiştim yatarak sancı çekilmez miş onu anladım 😅 1 saat kadar sonra hıçkırarak her sancı geldiğinde ağlıyordum ebelere bağırıyordum ben doğuramicam doktoru çağırın sezeryana alın diye sağolsun doğumhanede tek ben vadrdım ve haftasonu olduğu için 3 ebe vardı 3 ü de başımda beklediler
Ebe gelip açıklığıma baktığında gel suyunu patlatalım 7 cm olmuş açıklığın dedi ve patlattılar suyumu oğlum kakasını yapmış hemen nstye tekrar bağlayıp kalp atışlarını dinlemeye başladılar
saat 11 e kadar ağlamaktan sesim gitmiş bi şekilde sancımı çektim 11 de çok kötü bir ıkınma isteğiyle ebeleri başıma topladım açıklığım tam olmuş bebeğin kafası görünmeye başlamış bile hemen beni çengele oturtup onlar söyledikçe kuvvetlice ıkınmamı söylediler onlar her dediğinde kuvvetlice ıkındım kafasının geldiğini bakmak istiyosam hafifçe eğilmemi söylediler kafamı eğer eğmez zaten minicik bi kıl yumağı gördüm😍 kafası çıktıktan sonra ebeni birisi karnıma öyle bi bastırdıki oğlum bi anda geliverdi o an bağırmalarım bi anda kesilip mutluluktan ağlamaya başladım Rabbime şükredip ne kadar güzel olduğunu söyleyip durdum oğlumu izlerken bitkinlikten kendimden geçmişim alkol koklatarak beni ayıktırmaya çalışmışlar kendime geldiğimde minik tospam şaşkın şaşkın ortalığı izliyordu hemen ölçümleri yapılıp üzerini giydirdiler oğluşumun kesi ve iç kısımdan yırtılmam olduğu için 40 dakika dikiş işlemleri sürdü dikişlerim atıldıktan hemen sonra çataldan inip sandalyeye oturttular beni oğlumu kucağıma verdikleri o anı size anlatamam Yaradan öyle güzel yaratmışki binlerce şükürler olsun böyle muhteşem tarifi olmayan bi güzelliği bana nasip ettiği için...🙏🏻
Ağlayarak girdiğim Doğumhaneden oğlum kucağımda dışarda beni bekleyen ailemin karşısına ağzım kulaklarımda çıktım Şükürler olsun ki🥰🙏🏻 Herkes oğluma koşuştururken canım annem ilk önce bana koşup sarıldı o an bir kez daha anneliğin ne kadar güzel ne kadar özel bi nimet olduğunu anladım...🥰
Şimdi oğlum yanımda ve 28 günlük olduk bügün maşallah♥️🙏🏻
Çok şükürki sağlıklı sıhhatli 🙏🏻🤲🏻
Rabbim isteyen herkese evlat kokusu almayı nasip etsin inşallah🤲🏻🥰
Bizim hikayemizde böyle uzun oldu ama kısa olamayacak kadar güzel ve özel anlardı daha kısaltarak yazdım belki sıkılırsınız diye😅 sormak istediğiniz sorularınız varsa eğer seve seve cevaplarım🤗