Fatmaaldmr ben kullanıyorum doktorum direk onunla başlattı ve doğuma kadar kullanacağımı söyledi çok da memnunum kahvaltıdan sonra içiyorum kabızlık sorunu yaşamadım çok şükür, ayrıca kilo almama sebep olmadı normal olması gereken kiloyla ilerliyorum şuanda ama önüme gelen herşeyi de yemiyorum biraz dikkat etmeye de çalışıyorum 🤷🏻♀️