Sima Toprak34 1 tane 5 li takım aldım 0-1 aylık 1-2 aylık zıbın aldım uzun kollu takımlardan 2-4 aylık kısa kollu zıbın, patikli altlar, taytlar falan aldım
Esm_Nzm Aysedgrlikrkmz MERHABA BEBEGENDEN ALDIKLARINIZDAN MEMNUN KALDINIZMI DOKUSU NASIL VE KALIPLARI ÇOK MU KÜÇÜK 0-3 AYIN
Aysedgrlikrkmz Esm_Nzm normal öyle çok küçük değil güzel ben beğendim %100 pamuk değil ama kumaşı dokusu güzel 3 Aydan sonra gider ben yenidoğan almadım hiç