masalsii Sunay10 çok garip neden acaba 🤷🏼♀️ Ben cumartesi beta 2bin iken gördüm çok şükür, inşallah birdahaki hafta görürsünüz canım
Deletedmom0032 Nursubasi üzülme kimyasaldan sonra hemen hamile kalırsın ilk üç ay da tekrar hamile kalınıyor genelde
Anneolmak38 Nursubasi Kimyasal gebelik yasadıysan bilki hamile kalabiliyorsun ve duyduğum kadarıyla kimyasaldan 2 3ay sonra hamile olan cok kisi var