Nursubasi hayırlı olsun canım gebelik var neticede, döllenmeyle alakalı düşük olması. Belirtin var mıydı. Benimde adete beş gün kala kan testi 2.0 dı acayip bel ağrısı çekiyorum adette olmadım bi kaç gün daha beklicem olmazsam testi tekrarlayım diyorum sizde de böyle görünce 😍