Rukenservet Mlsgzll bize de aynı bilgiyi verdiler merak ettiğim nasıl bir doktor güleryüzlümü pısırık mı bende 28. Haftadayım
Mlsgzll Rukenservet yok Güleryüzlü herşeyi ayrıntısına kadar anlatıyor biraz soğukkanlı öyle olması daha iyi benim için rahatlatıyor çok
Rukenservet Mlsgzll bize de aynı bilgiyi verdiler merak ettiğim nasıl bir doktor güleryüzlümü pısırık mı bende 28. Haftadayım
Rukenservet Mlsgzll çok şükür ya benim dr değiştirme nedenim gittiğim dr kasaptı olduğunun söylenmesi ödüm koptu 😀
Gulsah16 Busra-ozmedir bende evime yakın olmasından dolayı Yıldırım doruk hastanesini tercih edeceğim ama doktorunuzdan memnun musunuz.muayane sureciniz nasıl geçiyor ?
Minuscule gnctrksv ben doğudayım ama doğumu emre uysalda yapmak istiyorum. Takipsiz gebe kabul ediyor mu sormanız mümkün mü ?
Busra-ozmedir Gulsah16 evet çok memnunum ilgili ve çok güler yüzlü bir doktor herşeyi detaylı bi şekilde inceliyor ve aynı şekilde anlatıyor sormadan herşeyi söylüyor zaten tavsiye ederim 😊
Brnaebu Elifebrudalyan evet memnunum cok tatli ve güleryüzlü doçent zaten detaylara da önem veriyor insani strese sokmuyor