eced16 seher_unl pembe mavi hastanesinden memnun musunuz acaba? Benim doktorum cenk bey, hastaneye karar vermeye çalışıyorum. Odalardan vs. Bilginiz var mı? 🤗
Rukenservet Mlsgzll merhaba canım memnun musun peki bende Ben de Özlem hanıma düşünüyorum ücretleri nedir Myney ücretleri ve doğum ücretinden bir bilgin var mı acaba
seher_unl eced16 ben ilk doğumumu fsm üzerindeki eski pembemavide yapmıştım personel ve hemşireler çok çok ilgiliydi. Yeni hastanede doğum yapan arkadaşlarımda çok memnun ayrıldı zaten genel olarak hasta konforunu gözeten bir hastane hayırlı doğumlar 🌸
eced16 Kbracnar evet çok memnunuz kendisinden 🤗 hekimliğiyle, insanlığıyla muhteşem biri. Kaç haftalıksınız , Doğum ne zaman ☺️
Bilgemustafa16 Cylncyln hangi doktora gidiyorsun canım bende oraya gidiyorum ilk defa duydum oraya gideni😊
Mlsgzll Rukenservet benim bitti bile canım evet memnunum çok 36.haftam benim muayene 165 tl normal Doğum 2750 sezeryan 3750
Rukenservet Mlsgzll bize de aynı bilgiyi verdiler merak ettiğim nasıl bir doktor güleryüzlümü pısırık mı bende 28. Haftadayım
Rukenservet Mlsgzll bize de aynı bilgiyi verdiler merak ettiğim nasıl bir doktor güleryüzlümü pısırık mı bende 28. Haftadayım