Arkadaşlar ben 27haftalık dogum yaptım benim bebeğim şuan 30gündür küvezde normalde 19cc ile besleniyordu az önce hastaneyi aradım birden 5cc'ye düşürmüşler erken dogum yapanlar ve böyle bişi ile karşılaşanlar yazabilir mi lütfen şuan kalbim agzımda atıyor çok kötüyüm