Melikeb19 Cunda genel olarak şirin bir yer. Çarşı kısmında cafeler meyhanler bir sürü var biz gitmedik ama içeceğimizi alıp (otel arkadaşımızın olduğu iÇin) otelde zaman geçirdik. Bir pizzacı var mesela oranın pizzası güzelmiş. (Ablamlar gitmiş) Bir tane de sulu yemek yapan yer var orada ilk akşam yemek yedik gayet güzeldi yemekler.