Melikeb19 Selam kızlar👋🏻 kurban bayramında tatile gitmeyi düşünüyoruz. Normalde her sene antalya’ya tatile gideriz orada abisigil oturuyorlar eşimin evi pansiyon gibi kullanırız gezdiğimiz tozduğumuz bize olur ama konaklama ücretimiz hiç olmaz. bu sene bir farklılık istiyoruz, soğuk soğuk binalar pahalı oteller gösterişli gece klüpleri yerine bebekle gidebilecek çiçekli böcekli rengarenk kafeleri dükkanları temiz bir denizi olan konaklamaya da aynı şekilde çok para vermeyeceğimiz birkaç yer tavsiyesi istiyorum şehir farketmez sadece şurayı da incele dediğiniz yerler varsa çok sevinirim 🌸 açıkcası ben biraz da birbirleriyle bağlantılı araçla bir iki saatte geçilebilecek bir gün bir pansiyonda bir gün bir otel de kalınabilecek bir yerler arıyorum. Geze geze gitmek dönmek istiyorum. önerileriniz varsa paylaşırsanız çok sevinirim 🌸
Deletedmom0048 Melikeb19 kalkanda apart ya da villa tutup arabayla etrafını gezebilirsiniz çok güzel yerler var görülmesi gereken
Ps15 Melikeb19 Kaş tarafı gerçekten çok güzel uyguna konaklayıp kalkan, patara gezebilirsiniz her gün, oralar Antalya'nın doğusu gibi değil daha güzel öyle tatil köyleri falan yok. Çeşme olabilir tabi biraz fiyatlar yüksek ama araba olacaksa uyguna konaklayabilirsiniz bir yerlerde arabayla her yere gidersiniz, gerçekten çok güzel her gün farklı koylara da gidebilirsiniz akşamları da aktivite çok yapılabilecek. Datça da hem çok keyifli hem sakin diyorlar ben de istiyordum gitmek daha nasip olmadı☺️
defne55 Melikeb19 deli gibi tatil aşeriyorum🤣🤣 ama malesef kocağcımın izni yok🙄 güzel mutlu tatilleriniz olsun inşallah canim 😘
zcolak Ozican aslında çok güzel bir yer biz battalos otelde kaldık. Ama sezonda Arap müşteri arsızı bir esnafı var. Lokantaya Türk almayan işletme bile var 🤦🏼♀️Genel olarakta onlara hitap ettiğinden fiyatları çok uçuk
Melikeb19 Ozican aslında gerçekten iyi olabilir şimdi internetten falan da baktım da biraz sessiz sakin aile ortamı olsun istiyorum açıkçası huzur bulayım yanı biraz kısaca bahsedebilir misiniz
Ozican zcolak ay hayır biz bayramda gidecektik😬😬 ya dedehouse hotel de kalmayı planlıyoruz biz de cidden yiyecek yemek bulamassam çıldırırım ☹️☹️☹️
Melikeb19 zcolak ah fiyatlar çok mu uçuk 😂 uçuk fiyat bize gelmez şuan ama çok çok heveslenmiştim biraz bahsedebilir misiniz sizde ortamdan, eğlenecek yerleri olsun ama hani sadece bina yığını değil temiz bir deniz ve bol bol renkli çicekler istiyorum 😍
Melikeb19 Ps15 ya Antalya’yı seviyorum ama o kadar çok gittim ki artık her yeri sıktı diyebilirim🤦🏻♀️ Eşimin tatili sadece denize gireyim ve içeyim olduğu için çevre faktörü hiç umrunda olmuyor ama ben daha doğa ile iç içe rengarenk sıcak samimi ortamlar istiyorum. bu sene Antalya dışında tatil yapmak istiyorum ona rağmen bile dönerken iki gün abimlere uğrarız muhabbeti yapıyor şimdiden 😂
Melikeb19 defne55 ah hamileyken bende aynıydım doğumdan 10 ay sonra işte ilk tatilime kaçacağım nasipse ☺️ sende artık bebişle gidersin inşallah kuzum çok teşekkür ederim 🌸
zcolak Ozican otelde yemek dahilse sıkıntı yaşamazsın canım o dediğim otel bizim bir arkadaşımızın sadece kahvaltı veriyor mesela. Ama benim eşim şef aşçı. Arkadaşta eşimin yemeklerini çok beğeniyor o yüzden akşam yemeklerini eşim yaptı otelin mutfağında hep birlikte yedik 😂 iyi denk gelmişti
Melikeb19 Atlarlayasayan İzmire hiç gitmedim açıkcası benim de gönlümden geçen izmir bu sene ama hani daha farklı yerler de merak etmiyor değilim teyzem bu sene aydın’a taşındı mesafeleri izmir’le bir saatmiş ve sığacıktan tam bir cennet olarak bahşediyor izmire gidersem tüm beldelerinde bir gün geçirmek isterim sanırım 🌸
Weewe İzmir kıyıları her gece bir ilçe şeklinde gezilebilir. Benim erken doğum riskim olmasa öyle yapacaktık :( urla, seferihisar, dikili, çeşme, alaçatı vs. Bir rota düzenlenebilir. gerçi siz bebekle demişsiniz çok pansiyon aktarması yorabilir.
Ozican zcolak yok oda kahvaltı otel.Ama biz Ayvalık’ta da kalabilirz öyleyse.Ayvalık normaldir diye düşünüyorum 😕
Sakura-chan Melikeb19 bebekle olduğu için ege yi önermem denizi soğuk oluyor. Fethiye kaş kalkan göcek .. marmaris datça ya kadar yolu var
zcolak Melikeb19 Cunda genel olarak şirin bir yer. Çarşı kısmında cafeler meyhanler bir sürü var biz gitmedik ama içeceğimizi alıp (otel arkadaşımızın olduğu iÇin) otelde zaman geçirdik. Bir pizzacı var mesela oranın pizzası güzelmiş. (Ablamlar gitmiş) Bir tane de sulu yemek yapan yer var orada ilk akşam yemek yedik gayet güzeldi yemekler.
Ps15 Melikeb19 Doğayla iç içe dünyadan kopuk tatil yapabileceğiniz yerler var ama bebekle çok uygun değil sanki😅 Yani abisi varsa birkaç gün uğramak mantıklı bence kalacak yer olduktan sonra ben olsam uğrardım kesin😄 İyi tatiller iyi eğlenceler şimdiden☺️