Ozgur94 ben de 16 haftada gittiğimde bir ucu aşağıda tam sınırda demişti birşey yasaklamamıştı doktorum sadece çok yorulma demişti. Çalışıyorum sürekli yatmadım da çok yormamaya çalıştım sadece kendimi. Geçen kontrole gittim 19+3ken biraz çıkmış artık previa durumu kalmamış dedi☺️🙏🏻 Sizinki de benim gibi çok ciddi değildir belki inşallah ilerleyen zamanlarda çıkar geçmiş olsun.