Ozgur94 Kızlar,geçen gün acildeki doktor plesanta aşağıda bebek baskı yapıyor ağrı yapar dedi bıgünde komtrolüm vardı kendi doktorum da aşağıda ama yer değiştirir dedi daha 17 haftalım hamileyim sormayıda unuttum kötü bir şey olup olmadığını Çarşamba gidicem anca bu durum kötü bir şey mi
Zelnuray Ozgur94 36 haftalık hamileyim aynı sizinki gibi yukarı çıkmazsa sezaryan olursunuz bol bol dinlenin iş yapmayın cinsel ilişki yasak
Burcak61 Ozgur94 35+1 im plasentam aşağıda kaldı bana da 18 de koydular teşhisi yukarı çıkmadı ve geçen hafta MR a girdim yapışıklık çıktı doğum yolunu tamamen kapatıyor 37+0 larda sezaryenle gerçekleşecek doğumum
GuelGltkn Ozgur94 benim ki de asagida rahim agzinda 17 haftada teshis konuldu simdi 25 haftadayiz hala cikmamis ama doktorum %90 cikar yukari dedi bu sürecte agir is iliski yasak. Eger kanama olursa riskli bi durum erkenden sezeryan olma riskim var iste. sen yinede iyice bi sor cünkp bana progesteron falan da verildi kanama engelemek icin
Pnrarvn Ozgur94 cnn seninle aynı hafta bnm de aşağıdaydı kanama ile öğrendim ben adet sancısı gibi bir ağrı sonrasıdna kanama oldu. Olursa korkma diye söylüyorum sonra24 haftaya kadar lekelnme oldu ve yukarı kaydı plasentam
Nutella Ozgur94 22 haftalık gebeyim. Aynı durum bende de var. Ağrı hissetmiyorum. 28. Haftaya kadar pozisyon/yer değiştirme olasılığı çok yüksek dedi doktorum. 28. Haftadan sonra kolay kolay yer değiştirmez bu durumda sezaryen olmak zorunda kalırsın dedi. İki doktorum var diğeri böyle bir şey söylememişti. Korkulacak bir şey değil sonuçta. Önemli olan bebeklerimizin sağlıklı olması. 😇
Nutella Tabi plesantanın rahim ağzı kanalını ne kadar kapattığı önemli. Daha çok ilerleyen gebelik haftalarında değerlendirme yapılıyor. Mesela şu anlık bende kapatmıyor. Baya mesafe var arada. Bu nedenle doktor büyük ihtimalle yukarı çıkacağını söyledi.
Gde1307 Bende 13+2yim bende de aynı sorun var. Bol bol dinlen, ağır kaldırma, kendini yorma, eğilip kalkarken dikkat et dedi doktorum. Yukarı çıkıyor genelde sen yeterki dikkat et diye de ekledi. Cinsel ilişki yok
Ozgur94 GuelGltkn ben hamileliğimin başımdan beri kullanıyorum progestanı ağrılarımdan dolayı . Bakalım öarşamba günü detaylıca sorucam çok fazla önemesemedim bugün de internette bir şeyler okuyunca korktum
Gde1307 Ozgur94 kuzum internetten hiç okuyup canını sıkma, doktorunun kasmaması bir yönden iyi insan duyunca daha da panik oluyor. Bana da Korkulacak birşey yok fakat herkes 1 dikkat ediyorsa sen 3 dikkat edeceksin dedi kendini koru ağır işlerden kaçın 😊 gittiğinde tekrar sorarsın doktoruna o gerekli bilgiyi verir zaten 🙏🏻
GuelGltkn Ozgur94 dereceleri oluyo iste plasenta previanin benim ki tam asagida oldugu icin baya bisey yasakladi doktor uzun yolculuk bile yasak en fazla 1 saat dedi belki sizin ki biraz daha yan duruyorsa cok bisey dememistir
Pnrarvn Ozgur94 inşallah canım biz biraz acele ediyoruz dün bir kanama ve bugün 3 dakikada bir sancı ile az kalsın doğuyordu çok şükür ilaçlr sancıyı kesti
Ozgur94 Gde1307 evet malesef internet insanı telaşa sokuyor. Çarşamba günü sorucam inşallah sağolasım canım