Beyzanurlina Cemile-066 batmanda tayinciyiz özelde 40 tl ye yaptrdım resmen daha önce böle bi post açılmıştı eşime 300 e yaptrdıklarnı söledim 40 diyince şok olduk🤣
Atikeemre14 Kovaburcu onun ıcın sormadım artık sgk larda ıstege baglı sıgorta yaptırabılıyorsun eger esının sıgortası yoksa 75 tl karsılıgında devletın tum ımkanlarından yararlanabılıyorsun sadece sıgorta prımıne yansımıyor okadar