Cemile-066 Günaydınlar bugün özelde ikili tarama yaptırmayı düşünüyorum ama sigortam yok suan, fiyatlar çok mu uçuk 250 veya 300 aaaaı deniliyor ama daha gidemedim açıkcası 😱
Caydemir Cemile-066 ben de o civara yaptirmistim. Test icin laboratuvar var ise civarda daha uyguna geliyor. Bir de aile saglik merkezlerinde butun testler yapiliyor diyorlar benim bilgim yok ama istersen bir danis
Kovaburcu Cemile-066 sigrotanız olmasada devlette yaptırabiliyorsunuz uygun fiyat karşılıgında diye biliyorm sorun isterseniz
Cemile-066 Ya hangi hastanede yaptırıyprsunzzz ben Ankara’da yaşıyorum koruda 250 denildi vallahiii çok yaa 🙈
Kovaburcu Cemile-066 özelede giderseniz çok para vermeyin kesin olmayan bir test yüzde yüz kesin cıkmıyor sonuc.ben devlette ücretsiz yaptırdım kan aldılar ultrasonla ense kalınlıgına baktılar bu kadar
Esravepuli Kovaburcu ultrasonla kadın doğum doktorumu bakıyor yoksa radyologmu birde benim doktorum hep karından bakıyor ağdayada gidemiyorum vajinal ultrasonla bakıyolarsa hazırlıklı gideyim
Atikeemre14 Kovaburcu onun ıcın sormadım artık sgk larda ıstege baglı sıgorta yaptırabılıyorsun eger esının sıgortası yoksa 75 tl karsılıgında devletın tum ımkanlarından yararlanabılıyorsun sadece sıgorta prımıne yansımıyor okadar
Kovaburcu Esravepuli kadın doğumcu bakıyor canm sorun cıkaraa perinatologa yönlendiriyor ,karnından bakıyor 👍🏼👍🏼
gulsahygt07 Cemile-066 ben Bağ-Kur’lu olmamıza rağmen özel hastanede 150 tl ye yaptırttım yani kan vermeye veriyoruz bu kanı ultrasonda ise burun kemiğine ense kalınlığına bakılıyor birde parmakları el ayaklarına bakılıyor
Pinkbabe Cemile-066 Benim de sigortam suan yok doktorum özel olmasına rağmen tüm tahlillerimi 2 li taramami devlette analik hakkindan faydalanarak ücretsiz yaptırdım 1 hafta sonra geldi sonucumu alıp özel doktoruma gösterdim canim neden özellere avuç dolusu para veriim ki bebeğime kullanırım hem devlette bu imkanı vermis kullanmak lazim ☺🤗