Merhaba kızlar 32 haftalık hamileyim ve bugünlerde karnım öyle çok kaşınıyor ki elimde olmadan ister istemez kaşıyorum hemde deli gibi.Sonrasında da canım çok yanıyor hatta kaşıdığım yerler kanıyor ne yapsam kaşıntım durmuyor.Başına böyle birşey gelen var mı?Sizler neler yapıyorsunuz rahatlamak için?