Aysenaz18 1 numara dediğimiz yenidoğan 2-5 kg ise fazla canım,3-6 kg ise anca yeterli daha fazla alma .ben 2-5 kg olanı 40 adet aldım o da göbek bağı oyuncusu için sonra hemen 3-6 kg a geçiliyor çünkü birde bebeğinin kilosuna göre değişir, biz 39 haftayız 3.500 kg şuan hadii doğunca ödem atsa falan düşse biraz yine de 2-5 kg kısa süre sonra sıkacak