Indirimleri duyurma postuna yazmistim bu soruyu. Kac kiis cok fazla demis. Toplamda 1 numaradan 40_50 tane kullandik yazmislar sok oldum. Esim defalarca sormustu alirken. Sorumlulugu bana birakmisti simdi onlarda oyle diyince cok pisman oldum acikcasi geri iade etmek cok sikinti yasadigim yerde. Oyuzden birdaha burda sorayim dedim