Merve526 Herkese iyi akşamlar 🥰 size bir şey sormak istiyorum kardeşimin düğünü yaklaşıyor ve ben o gün 30 haftalık olacağım ☺️ Sİzden ricam önereceğiniz hamilelik ve düğün elbise var mı ? İnternetten almayı düşünüyorum 🙄şimdiden teşekkür ederim 🤔☺️
Weewe Merve526 ben abiyefon sayfasından, göğüslwrim de büyüdüğü için 42 beden, belden bollasan bir abiye aldım. Çok güzel oldu üstüme. Kesinlikle bir bakın. Hatta bulabilirsem linkini atarım fikir verir.
Eime Benimde kardeşimin düğünü olucak 25 haftalık falan olucam inşallah tesettürlüyüm fikir varsa burada bekliyim😂
Merve526 Oley evet bakıyorum hep ama aynı tarz renklerde kararsız kalıyorum tekrardan teşekkür ederim 🥰
Merve526 esra1907 gerçekten çok güzel canım bakayım ben internetten sayfasından o zaman teşekkür ederim 🥰
Rrraaaiiinnn esra1907 merhaba bu elbiseyi ben magazadan aldim ama izmirde bi magazada beden buldum :) fiyati cok uygun nasipse benimde kuzenim evlenecek bende orda gycem hem rahat hem fiyat uygun hem guzel yazlik :)
Mervemommm Merve526 cumartesi akşamı eşimin abisinin düğünü var mazi butik diye bir sayfadan aldım elbise üstüme tam oldu bedenleri herşeyi tam elbiseler çok güzel ve uygun