Şimdi beşyüzbintane hamile oldugumu öğrendiğim an bıraktım diyenler ve nasıl yaparsın nasıl annesin diyenler yazacaktır bu posta, aşşııırrrııı duyarlı hanımlarımız...
Bırakamayanın halinden anlamazlar sanki biz vicdansızız kötü anneyiz gibi. Ben içtim 9 aylıgım hala içiyorum, bırakabiliyor olsaydım bırakırdım zaten ama olmadı, 9 aylıgım gelişiminde hiç bir sorun olmadı tabi bu herkesde olmayacak anlamına da gelmez. Bu bir risktir sonucta, dünyada sigara içen annelerin cocuklarına kesinlikle şu şu şu olur diye yapılmıs bir arastırma yok, doktorlar cok içmedikten sonra genelde serbest diyorlar. Ancak şöyle bir arastırma var ki bırakmaya calısma stresi cocuga daha fazla zarar veriyormuş, ben bırakamadım cevremdeki hamilelerde de bırakan görmedim kayınvalidem de içmiş hep kimseden duymadım sigara içtimde cocuk şöyle oldu diyen, annem bende içmiş sapasaglamım kardesime hamileyken içmemiş ama o alerjik astımlı bi cocuk oldu, yani çelişkili bi konu. Umarım siz bırakırsınız sonucta size de zarar ama olmuyorsa da olmuyordur kendinizi üzüp fazla sıkmayın