Yareen anladım canım ya bende şeker yüklemesinde çıktı şeker ama açlık tokluk normal olduğu için dikkat et dedi.Çok da dikkat etmiyorum.Şeker aleti yazılcak bi durum yok dedi.En iyisi ben kendim alet alıp ölçeyim.Nasıl yapıyorsun takibini sabah akşam yemekten bir saat sonra mı ölçüyorsun şekerini?