annevebebek17 Kızlar 16 haftalık hamileyim bir haftadır decavit ve gynoferon ilacını kullanıyorum.. Aranızda kullanan var mı kilo yaptı mı ve sizler nasıl kullandınız yardımcı olursanız çok sevinirim.
Elifdikel annevebebek17 kullanıyorum ikisinide kılo da aldım tabi 27 haftanın içindeyim ama ilacin da etkisi oldu mu bilmiyorum :)
Pregnantmom annevebebek17 ikisinide kullaniyorum hatta gyneferonu gunde 2 defa kullaniyorum ilaclardan dolayi bi kilo alımı olmadi
Esmanur96 annevebebek17 ikisini de kullanıyorum canım normal olarak zaten kilo alıyoruz ama ilaçlardan mı bilemicem ☺️
Taneminci annevebebek17 decavit kullandım kilo aldırmadı ama inanılmaz bir şekilde iştahımı açtı 1 ekmekle doymuyordum resmen ama bünyene göre değişir 🤷🏼♀️
Peony Gynoferon kullanıyorum 3 aydır ama bir sorun yaşamadım. Fark edeceksin sonra, dışkı rengini değiştiriyor.
Gamzelianne34 Peony diski rengi siyah olursa dr basvurun degistiyolar hemen decavit yapiyo onu mide kanamasi olabiliyor alalh korusun kullanmayin degisirse renk
annevebebek17 Elifdikel anladım canım.. Bende gün içinde ağzımda gitmeyen tuhaf bir tat oluyor seninde oluyor mu nasıl kullanıyorsun
annevebebek17 Pregnantmom hmm bunlar takviye olunca bende merak ediyorum canım anneyede aldırır mı diye. Senin kullanımın nasıl
Gamzeciks Pregnantmom fazla gelmiyor mu demir. Bir doktor oksidasyon olur 2 sini aynı gün kullanma demişti :/
annevebebek17 Esmanur96 daha almadım ama.bundan sonra alicam sanırım kendimi şiş hissediyorum ve ilaclar da agzimda tuhaf metalimsi tat yapıyor bütün gün sizinde oyle mi😊
annevebebek17 Taneminci 😊😊 benimde biraz istahimi açtı bende bunun farkindayim kendimi durduramamaktan korkuyorum sanırım kilo aldıracak bize. Sen nasıl kullanıyorsun
Elifdikel annevebebek17 gyneferonu aslında sabah aç almam lazım ama başka bir ilaç aldığımdan gün içinde yemekten 1 saat sonra kullanıyorum decavitide akşam yatmadan önce alıyorum bende herhangi bir sıkıntıya yol açmadı
Pregnantmom annevebebek17 dedim ya ikisini de düzenli kullaniyorum gynoferonu gunde 2 defa kullaniyorum decavit 1 ve kilo falan aldirmadi
Taneminci annevebebek17 istesende durduramayacaksın ben artık kullanmıyorum çünkü doymuyordum bıraktım 2 günde birde içebilirsin demişti doktorum pek önemli görmedi açıkcası
annevebebek17 Pregnantmom onu sormadim canım yani gun icinde ac tok nasil ilaci aliyorsun diye sordum
Sevkoo Decavit onermedi doktorum innate die bi vitamin kullanıyorum icinde omega 3u de barındırıyo birde gynoferon degilde ferra sanol kullaniyorum kan hapı 18haftalik gebeyim bu arada😃
annevebebek17 Sevkoo maşallah allah bağışlasın canım 😊 bende kansızlık yokta rutin verdi ışte hapları 😊
annevebebek17 Taneminci açıkçası benimde iştahımi açtı ve ağız tadim kalmadı agzimdaki metalimsi tat hiç gitmiyor bende hergün icmek istemiyorum bakalım sorucam doktoruma 😊
Celins_ annevebebek17 bende 14+1 haftalığım bende . Ikisini de kullaniyorum gyno ferroyu yemekten 1 saat önce, decavit i yemekle birlikte yemeğe başlarken hemen içiyorum.
annevebebek17 Celins_ banada öyle dedi canım bende öyle kullanıyorum ama pek memnun degilim hem istah açtı hemde agzimin tadi değişti 😊
Semanurakyel Celins_ aynen banada öyle dedi doktor aöa kimisi decaviti yemekten sonra içiyor bilemedim 🙄
annevebebek17 Elifdikel hmm anladım canim ben birtek bunları kullanıyorum gynoferon u yine aç alirimda decaviti bende yatarken alırım artık