gLycn_ 5.haftamdan beri kullaniyorum hic oyle bir sorun yasamadim👍🏻 Ekstra bir vitaminde alamaya gerek kalmiyor multivitamin dogum sonrasida latte ile devam 👍🏻
Nur9286 BaharSefvan valla Maşaallah benim bünyem hassas sanırım ondan da kaynaklı safram da Yok oda etkiliyor olabilir🥰
Hiloss Nur9286 bendede ilk başladığım zamanlarda çok bulantı yapmıştı vücut alıştıkça geçti canim şuan için bebeğin gelişimi gayet iyi çok şükür iyi bir ilaç ben doğum sonrasıda kullanmayı düşünüyorum
Nur9286 Hiloss bende kuzenim çok önerdi diye aldım gerçekten bebeği 4,500 kilo doğdu ve şuan da kilosu yerinde Maşaallah hala kullanıyormuş oda emzirmeler için lattesi varmış ondan içiyormuş
Hiloss Nur9286 evet bana da doktorum tavsiye etti şuan için iyi ilerliyoruz bide bende kan pıhtılaşması var core aspirin bile kesebilirsin imom da kan sulandırıyor demişti ama ben yine de devam ettim korkudan
Nur9286 Hiloss Allah hepimize sağlıklı doğumlar nasip etsin sağlıcakla alalım bebişlerimizi kucaklarımıza
Deletedmom2 Hiloss bana ikisinide kullanacaksın dedi canım bende pıhtılaşma yok ama bir tane kimyasal gebeliğim olmuştu her ihtimale karşı coraspini bırakma dedi İmomu da kullanmaya devam ediyorum
Ur1987 Nur9286 6 haftalıgımdan beri kullanıyorum bulantı felan yapmadı ama suan 34 haftalığım içerken hafif oluyor ama mecbur içiyorum vücut alıştığı için içmeden duramıyorum 😂