MurathanErdemsen bu mesajı yazarken ben Doğum sancısı ile hastaneye gitmişim 😁 pazar gecesi sancılarım başladı pazartesi akşam 8 de bebeğimi kucağıma aldım hastane hakkında bütün düşüncelerim değişti epidural uyuşturmadı 8 cm den fazla açılmam olmadı 15 saat sancıya direndim suyumu patlattılar açılma ilerlemeyince sezeryana aldılar narkoz ile uyutulmak istedim hiç bişey uyuşturmadı bütün hayallerim suya düştü narkoz beni zehirledi 3 gün hava bağladılar kanlı balgam kustum çok aferdersiniz hastaneye 8 bin tl para ödedim Hale’n bağırsak iltehabı çekiyorum hiç bişeyden memnun kalmadım ebeler ve hemşirelerden başka çok şükür bebeğimi kucağıma aldım tek tesellim o ilk defa bugün biraz iyiyim