HlyaHabibezkaya Herkese merhaba, normal doğum yapan arkadaşlar hikayelerinizi paylaşır mısınız. Herkese doğumda kesi atıldı mı? Kilonuz normal doğumu etkiledi mi? Kesi sırasında acınız oldumu vs gibi şeyler. 🤔
Haticeyildiz HlyaHabibezkaya bazen kotu hikayeler olabiliyo bence onlari okuyup psikolojini bozma ozelliklede normal dogum istiyosan
burcuburcu HlyaHabibezkaya canım ben normal doğum yaptım bu ikinci hamileliğim doğum tabiki çok kolay değil ama çokta güzel aynı zamanda kesi atılıyo doğumda yalnız onu hiç düşünme bile hiiiiç bişey hissetmiyosun ne keserken ne dikerken uyuşturuyolar korkma yani bebekle birlikte sende yeniden doğuyosun normal doğumda hayatında yaşayabileceğin en güzel an unutulmaz
TubaKorkmaz Haticeyildiz bende normal doğum yapıcam kısmetse başkalarının fikrini almamaya dikkat ediyorum etkilenmemek için en iyisi yaşayarak görmek çünkü herkesin farklı dediğiniz gibi
Haticeyildiz TubaKorkmaz tabiki benim sezaryen olucak asla dinlememde okumamda kotu hikayeleri ozellikle benimki cok rahat gecti cok kolay oldu diyenleri dinliyorum 😀😀 arkadas yazmis bide kesik atiliyomu falan diye kotu seyler yazilirsa okudugunada pisman olucak en guzeli akisina birakmak
HlyaHabibezkaya Haticeyildiz yoo pişman olacak bişey yok😊 Tabi herkesin hikayesi farklı acı eşiğide. Çok yerde okudum %90 çok güzel hikayeler. Umarım isteyen herkesin güzel geçer doğumu 😇
Haticeyildiz HlyaHabibezkaya amin insallah ben senin icin dedim hani kotu seyler okuyup psikolojini bozma diye cunku bana kotu seyler anlatilinca psikolojim bozuluyo 😀😀
HlyaHabibezkaya Haticeyildiz boşver hiç psikolojini bozma , dediğim gibi herkesin acı eşiği farklı ben şimdiden kendimle konuşuyorum yapacaksın başaracaksın diye 😂
MurathanErdem Bende normal doğuma takyım kızlarr peki istanbuldamısınızz varmı normal doğurtablcek güvendiğiniz bi doktor
HlyaHabibezkaya MurathanErdem ben koç üniversitesine gidiyorum doktorum bana normal doğum yapabilirsin dmeişti. Bence doktor tercihi dğeildir hasta tercihi olmalı sezeryanda ( zorunlu olmaıdğı sürece) normal doğumda. Devlet haataneleri zorunlu olmadığı sürece sen istesen bile sezeryan yapmıyo diye duymuştum
TubaAydin MurathanErdem Florance hastanesi Şişli şube Yusuf olgaçı normal Doğum için tavsiye ederim Türkiye’de Doğum yapıcak isen başka yere gitme instegram dan normal doğumlarına bi bak hep sezeryan için mecbur bırakılmış insanların normal Doğumlarını gerçekleştiren iyi bir doktor şuan benim haftam bitti gibi yinede suyu iyi olduğu için sezeryan taraftarı değil
liya 😓rüyamda hep görüyorum oturduğum yerden doğum yapmışım ne kesik var ne dikiş ne kan hep bu rüyalarla meşgulüm halbuki bebeğin eşi aşağıda sezeryan diyorlar bende endişe ediyorum şimdiden.. 😬 ilk bebeğim 23haftalığız inşallah❤
HlyaHabibezkaya liya hmmmm.... ben 20 haftalık gebeyim ama doktorum normal doğum olmamak için hiç bir neden yok dedi. Bakalım, hepimiz iiin hayırlısı
Elfszgn liya ay bende öyleyim herkesi hamile görüyorum rüyamda htta daha yeni gördm doğum yapmısım kordon asaya sarkıyo falan 31haftalıgm bende☺
liya Elfszgn maşallah Allah kurtarsın az kalmış bebişim 🙂 bende öyleyim sanırım stres den olabilir 😅 umarım çok kolay doğum yapmayı rabbim nasip eder bizlere 🤰🏻🤗😇 hakkımızda hayırlısı 🎈🌸
TubaAydin MurathanErdem 2 blok var canım biri otel konforunda özel sigorta geçerli 12 binden başlıyor Doğum fiyatları suda Doğum dahi var ön blokta arka blok Şişli fn üniversite hastanesi orada da 3 bin normal Doğumdan başlıyor aldığın anestezi ye göre fiyat değişiyor SGK geçerli hastane tam donanımlı 12 bin verip ön blokta da Doğum yapsan çocukta aksi bişey çıktığında yine arka bloka sevk ediyorlar sadece konfor ve oda istersen ön blok ama bütün herşey arka blokta orada SGK var ve Doğum 3 bin her iki blokta da aynı doktor Doğum yaptırıyor ben arka blokta anlaştım gayet güzel ve güvenilir
MurathanErdem TubaAydin yani bencede ön blok çok fazla ya o kadarı fazla ama 3bin olan gayet iyi bi geliyimde görüneyimm hemen,senn Doğum ne zaman peki 😇