Tazegelin12 PrenssAnnesiiii Belli degil neden oldugu zaten 30.haftaya kadar hic bisey yoktu hersey gayet normal ilerliyodu sabirsiz oglum biraz erken gelmeye kalkisti
Sekr PrenssAnnesiiii acilmaniz var mi bende sizinke ayni seyleri yasamışım ilacla serumlarla durdurdular sindilik bakalim sizde durumlar nasil
lilamom Kubracma ben sukur rahat yatiyorum belimle ilgili bi sikintim yokta beni ayaklarim bacaklarim mahvediyo iste
MerveSinan Safak 61 catı kemigi agrısı ve uykudan kalkarken bel karın bölgesi sertligi baska problemim yok Allaha sükür..Allah hepimizin yardımcısı olsun.
Sekr PrenssAnnesiiii gunde yirmiye kadar normalmis ama on dakika da bi surekli oluyorsa o sikintiymis surekli yatiyorim yemek yemek ve wc disinda kalkmiyorum insallah sag saglim kucagimiza aliriz ayni seyleri yasiyoruz sizinle birebir
Gulcinozdmr Kubracma gece ayak yanmasından uyuyamıyorum ya bide çatı muayenesini ne zaman olucaz bilen varmı
SemaSalihh Gulcinozdmr Bende 31+4 canım ☺️ benimde pazartesi kontrolüm var acaba çatı muaynesi ne zaman bakarmı doktor ona göre temkinli mi gitsem
Sekr PrenssAnnesiiii insallah beklerler canim bol bol dua edelim yapicak birsey yok kemdini hic yorma surekli yat oturmakta kasilma yaoiyor yurumekte cok dikkat et rabbim yoluna koymustur elbet zorlastiriyorsa guzellestiriyirdur insallah guzel dusun insallah arada buradan yazarim sana ben merak ederim haberkesiriz insallah